.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهران تحت پوشش سامانه ضد كروز سپاه



تهران تحت پوشش سامانه ضدكروز سپاه
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران خبرداد: تهران جزء نادر پايتخت‌هاي جهان است كه به سامانه دفاع در برابر موشك‌هاي پيشرفته كروز مجهز شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اين مسووليت خطير را عهده‌دار است.

به گزارش خبرگزاري فارس، سردار اميرعلي حاجي‌زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران با اشاره به برگزاري رزمايش بزرگ مدافعان آسمان ولايت3 با منحصر به فرد خواندن سامانه دفاع ضدكروز سپاه افزود: برادران ارتش جمهوري اسلامي ايران هم ساير نقاط حساس و حياتي شهرهاي كشور را تحت پوشش سامانه‌هاي دفاعي خود دارند.

رزمايش پنج روزه بزرگ مدافعان آسمان ولايت 3 که ازسه شنبه 25 آبان در آسمان سراسر کشور آغاز شده است، روز گذشته با شليك موفقيت‌آميز سامانه‌هاي موشكي برد متوسط مرصاد كه كاملا بومي و ساخت داخل بود، ادامه يافت.

در این رزمایش سامانه‌هاي موشكي بهينه شده برد كوتاه راپير و FM80 نیز با موفقيت شليك شدند.به گزارش خبرگزاري فارس، اميرحميد ارژنگي سخنگوي رزمايش مدافعان آسمان ولايت 3 در جمع خبرنگاران گفت: سيستم پدافند هوايي كشور به خصوص سيستم‌هاي برد كوتاه كه شامل سيستم‌هاي موشكي و سيستم‌هاي توپخانه‌اي است در سراسر كشور مستقر شده‌اند.

ارژنگي با بيان اينكه سامانه‌هاي موشكي برد كوتاه راپير و سامانه پدافندي FM80 پس از بهينه‌سازي امروز با موفقيت شليك شدند، تصريح كرد: موشك‌هاي برد كوتاه تا ارتفاع بيش از 10 هزار پا كه بخشي از برد متوسط را نيز شامل مي‌شود، تست خواهند شد.

بر اساس این گزارش، در رزمايش مدافعان آسمان ولايت 3 نیز سامانه موشكي ارتفاع متوسط مرصاد با موفقيت به سمت يك فروند هواپيماي بدون سرنشين شليك و اين هواپيما را منهدم كرد.

این گزارش همچنین حاکی است که شبكه راداري كشور با موفقيت موشك‌ها و آتش‌بارهاي موجود در سامانه پدافندي نيروهاي مسلح را به سمت هواپيماهاي متجاوز دشمن هدايت كرد.

تست موفقيت آميز سامانه موشكي اس-200

همچنين سردار محمدحسن منصوريان، معاون هماهنگ‌كننده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) در دومين روز برگزاري این رزمايش با اشاره به بهينه‌سازي سامانه موشكي اس- 200 توسط متخصصان داخلي، به خبرنگاران گفت: اخيرا نيز اين سامانه با موفقيت مورد تست و ارزيابي قرار گرفت.

سرهنگ علي‌اصغر جمالي، فرمانده ديده‌باني قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) نیز در حاشیه این رزمایش با اشاره به حضور ديده‌بان‌هاي سيار مسلح در شبكه ديده‌باني يكپارچه كشور گفت: در حال حاضر ما ديده‌بان‌هاي خود را در سراسر كشور به تجهيزات مدرني مجهز كرده‌ايم كه قادرند به محض مشاهده هر گونه شيء پرنده مشاهدات خود را به مركز فرماندهي و كنترل به صورت صوت يا ديتا ارسال كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.